دره جن زده در گیلان(دره وارو)(18+)


این مطلب توسط دوست عزیز بنده محمد جواد گرد اوری شده که میتونین در زیر ملاحضه کنین

خیلی مدت بود که من قرار بود یکسری عکس از دره جن زده در گیلان بزارم
خودم هم به این سفر تحقیقاتی به شفت رفتم و پاور پوینتی تهیه کردم که با جزییات توضیح داده بودم درش
اما متاسفانه اپلود نشد و من به سختی تونستم یسری عکس پیدا کنم اونم با کلی تجسس در هاردم.....
خب از اول می خوام داستان رو بگم و از جایی که ماجرا شروع شد
و از اول میگم که این یه خاطره واقعی از یه فرد ناشناس هست که
نمیتونم اسمش رو بگم و مربوط به غلیاوون هیولای افسانه ای گیلان زمین میشه

بسیار خب داستان.....

در اواخر سال 1348 در نز دیکی شفت دو کودک که مسافت بین روستای کشبیل و چوبر را رد می کردن به نزدیکی دره وارو رسیدند.



بقیه در ادامه مطلب ...

 

 
در آن روز هوا مه گرفته بود و دره کاملا در مه فرو رفته بود و بعضی جهات دره به خوبی دیده نمیشد.



و در همان لحظه بر روی تپه ای که امروزه محل سکونت مردم است مردی بلند قد و پر مو را دیدند.موجود قدش به 4تا3 متر می رسید.این دو کودک که از ترس در جایشان خشک شده بودن و از فرط هیجان بی هوش شدند.
وقتی بهوش آمدند خود را در خانه ی خود یافتند و آن ماجرا به حساب خواب گذاشتند.اما بهتر است به تاریخچه این اتفاق برویم یعنی داستان های دیگر درباره این دره
ماجرای اول برمیگرده به 12 سال پیش موقعی که هر کسی وارد آن دره میشد بعد از 1 هفته فقط جنازه او پیدا میشد.
ماجرای دوم موضوع جالب دیگر درباره دره وارو شکل ظاهری درختان است درختان دره وارو شبیه به چندین خط موازی کج و معوج اند


وماجرای آخر در واقع صحبت هایی است که اهالی این منطقه گفته اند
بعضی از آنها به وجود غلیاوون اطمینان دارن و ماجرا بالا را به همین اتفاق می دانند
و بعضی از آنها بر این باورند که اجنه و موجودات دیگر سالها در این جنگل زندگی کرده
و همین باعث دیدن اتفاقات عجیب است



(ماجرای بالا کاملا واقعی است اما نظریه هایی که در این باره گفتم
از پاسخ های مردمان همان اطراف است)







با تشکر فراوان از محمد جواد عزیز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد