توضیحاتی در مورد گوی بینی




قدمت گوی بینی به هزاران سال میرسد ولی  منشا و مبدا این هنر که یکی از بهترین روشهای رسوخ و ارتباط با ضمیر ناخواداگاه ما میبشد معلوم نیست .
 
استفاده از گوی بلورین جهت دیدن وقایع هرچند جز بهترین و جذاب ترین روشهاست ولی تنها روش برای بیدار کردن روشن بینی نیست و میتوان از ادوات دیگر مانند کاسه ای آب و یا حتی جوهر خودنویس و آینه هم استفاده کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.عمده تحریف موجود در میان عقاید مردم این است که فکر میکنند که خود گوی کریستالی است که خاصیت جادویی دارد و بخاطر همین است که فردی که گوی بینی میکند موفق میشود وقایع را دراین گوی ببیند که کاملا نادرست بوده و در واقع این شفافیت و خاصیت انعکاسی فوق العاده این وسیله است که به گوی کیفیت فوق العاده جهت انجام همچین اموری را  میدهد.

بقیه در ادامه مطلب ...
 هنگام استفاده از گوی کریستالی میزان نور داخل اتاق همیشه کم میشود . که خیلی شبیه شرایط نور در هنگام مراقبه است . و این میزان از نوردهی به بیننده این امکان را میدهد تا بهتر به گوی کریستال نگاه کرده و تمرکزش بهم نریزد.و همین باعث فوران اطلاعات به چشم ذهنیش شده و قادر به دیدن وقایع میشود و اینجاست که ما دقیقا تصاویر را میبینیم نه داخل گوی کریستال و این نکته بینهایت مهم است که در واقع مکانیزم این روش چیست .
 
گوی بینی مانند تمام روشهای مربوط به ماورا نیازمند صبر و شکیبایی است و ممکنه برای یک فردی تا هفته ها تمرین لازم باشد تا اولین تصاویر از ضمیرناخوداگاه به او القا گردد. استفاده از گوی کریستال هرگز برآورده کنند آرزوهای فرد جهت تصاحب قدرتهای ماورایی نیست و بیننده تها با استفاده از ان وسیله دو ضمیر خود را به هم نزدیک کرده و اوست که جادو میکند نه گوی کریستالی ولی باید مواردی را هم در نظر گرفت که عبارتند از
 
-          هنگامی شما امکان موفقیت را خواهید داشت که عامل مزاحمی در هنگام تمرین نداشته باشید .
 
-          در اتاقی با نور کم این عمل را انجام دهید ( نور شمع ارجع است )
 
-          کاسه آب یا گوی کریستال را حتما روی پارچه ای تیره بگزارید. که کمترین انعکای اضافی در گوی شما منعکس نگردد.
 
-          شما حتما باید به سطح ریلکسیشن مناسبی رسیده باشید.
 
هرگز سعی نکنید که تصویری در گوی ببینید و تنها اجاز دهید که خود بخود بدون کمترین اراده شما تصاویر بوجود بیایند . هرگز به گوی کریستالی خیره نشوید و تنها راحت و آسوده نگاه کنید .
 
تصاویر اول بصورت ابر مانند و تار دیده میشوند . آنقدر این عمل تمرکز را انجام دهید که این هاله ابر مانند زدوده شوند و تصاویر شفاف شروع به نمایان شدن کنند .
 
هنگامی که تصاویر نمایان شدن از شهودتان برای تعبیر استفاده کنید زیرا این تصاویر کاملا از ضمیر ناخوداگاهتان به شما القا میشود و اولین حس شهود تحریک شده شما و اولین نظر شما در باره تصاویر بهترین تعبیر از تصاویر دریافتی است و به محضی که شروع به تجزیه و تحلیل کردید و بعد شروع به تعبیر تصاویر نمودید این را بدانید که به  بیراهه میروید .
 
یکی از عمده ترین سوالاتی که در باره  هنر گوی بینی سوال میشود این است که " آیا گوی بین آینده را خواهد دید ؟ "  متاسفانه سودجویان زیادی این را تایید خواهدن کرد که حتما این گونه است ولی واقعیت این است که آینده منهای مقدراتش وابسته به تصمیماتی است که فرد میگیرد و زنجیره پیچیده کنشهای تصمیمات انسانها آینده  را میسازد پس دیدن  آینده برای هیچکس امکان پذیر نیست ولی گوی میتواند آینده ای را که به تصمیمات گرفته کنونی شما استوار است و ضمیر ناخوداگاهتان میداند که به وقوع خواهد پیوست به شما زودتر نشان دهد و این مورد را نمیتوان انکار کرد . و یک گوی بین تنها میتواند جزئیات کمی از آینده را در گوی ببیند همین . پس همیشه مواظب افراد سود جویی که ادعای خدایی با گوی بینی میکنند باشید.
 
همیشه بیاد داشته باشید که نه تنها گوی بینی بلکه  تمامی روشهای روشن بینی برای افرادی که مقتدر نیستند و ممکنه از تصاویر القا شده شوکه شده و بشکنند توصیه نمیشود و در مواردی خظرناک هم است . و هیچ کس به طور حتم نمیداند که چه تصاویری به فرد القا خواهد شد و دقیقا چه پیامی از ضمیر ناخوداگاه فرد و به چه فرمی مخابره خواهد شد .  ممکنه در پاره ای از اوقات تصاویر و پیامها خیلی زننده و نامید کننده و بد باشد . پس  مواظب باشید و بدانید که چکار دارید میکنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد