آموزش طلسم نویسی [طلسم بخت گشایی]

توجه مسئولیت استفاده از طلسم ها به عهده فرد میباشد و ما هیچگونه مسئولیتی نسبت به استفاده نادرست نداریم

تذکر:برای کار کردن طلسم ها حتما باید آن را بنویسید

طلسم بخت گشایی اول:
اگر بخت دختری بسته باشد و عقد او سر نگیرد ودرطالع او سحر و جادو کرده باشند باید اب هفت چاه را بیامیزد و از هفت دکان عطاری گلاب گرفته و باب داخل کرده و هفت جوش سلیمانی وبلقیس راکه طلسم بلقیس روی ان نقش شده باشد در اب گلاب انداخته مقابله قبله یس را تا مبین هفتم براب خوانده و روز سه شنبه ابرا برسر ریزد وسوره احزاب را نوشته با زعفران بنام خود وتمام خلق ودر اتاق خواب خود در حلقه ای نهاده وبماند و طلسم بلقیس را همراه کند و این طلسم را با اب سیر و فلفل و گلاب نوشته همراه کند و روز چهارشنبه همین طلسم را به همان ترتیب نوشته با هفت دانه فلفل سیاه بسوزاند.
طلسم اینست:


بقیه در ادامه مطلب ...
  
طلسم بخت گشایی دوم:
اگر کسی بختش بسته باشد باید این طلسم را در زمانی که مشتری در تسدیس باشد با زهر وکاغذی نوشته وبا ابش غسل کند که بختش باز میشود.
طلسم اینست:


طلسم بخت گشایی سوم:
جهت گشودن این طلسم را روی تخم مرغ نوشته بخورد در ساعت سعد گشایش در طالع پیدا شود.
طلسم اینست:


طلسم بخت گشایی چهارم:
اگر بخت دختری را بسته باشند وبخواهد گشایش شود نسخه زیر را بر چهل یک پاره کاغذ نوشته و روزی یکی را بشوید وبه صورت زند وجلوی خانه خود بپاشد البته بختش باز شود در ساعت سعد این عمل صورت گیرد.
طلسم اینست:


طلسم بخت گشایی پنجم:
برای بخت گشایی وباطل سحر این طلسم را بنویس وخورد کن و هرروز با قدری اسفند دود کن زیر دامن ویا از دود ان بگذرد ویا در حمام شسته وبرسر ریزد باطل شود وگشایش در بخت حاصل شود.
طلسم اینست:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد